//super awesome !
empunyaBLOG

klik gambar ye ? :)



Diaries Owner Linkies Stuff

Hello ! Klik X jika ANNOYING , Klik FOLLOW jika Suka :) Thanks viewed !


SHOUT OUT LOUD




Daisypath Anniversary tickers




Sayang Kamu :)

Thursday 18 April 2013

*fuhh fuhh fuhh* okay agk berhabuk dah aku punya blog nih.

  •  ekceli final exam dh semakin dkt dgn aku. semester 3 bakal melabuhkan tirainya.
  • preparation? jgn tanya lah. no komen. hihi.
  • sedih, sayu, pilu, terharu nak tinggal sahabat aku dkt sini even 7 bulan tak bertentang mata. (menjalani LI)
  • sahabat sejati yg aku cari bukan musuh yg aku pinta.
  • bahagia berada disisi sahabat yg ada dikala jatuh bangun kita.
  • aku akan merindui kalian wahai sahabat.
  • *kau ada dikala ku suka, dikala ku duka, setiap tangisan dan juga ketawa*
  • *kau ada dikala ku perlu, setia menemaniku pegang erat tanganku bila aku jatuh*
  • *kaulah yg selalu menemaniku mendengar kisah pahit manis hidupku*
  • *kaulah yg disitu setia menungguku, kau lah yg satu menjadi SAHABATKU*







sahabat untuk selamanya :')

bakal miss universe 20_ _?

bffffffff :) amal, addy, wan n rafee

satu dua tiga snappp :p

i love uollssss



alolo omey2 nyaaa :D

aku sayang kamuuuu 

suya, kecik, yana n meee :)




Aku sayang korang semua. semoga ikatan persahabatan yg kita jalinkan akn berkekalan hingga hujung nyawa. Aminnn. :)