//super awesome !
empunyaBLOG

klik gambar ye ? :)



Diaries Owner Linkies Stuff

Hello ! Klik X jika ANNOYING , Klik FOLLOW jika Suka :) Thanks viewed !


SHOUT OUT LOUD




Daisypath Anniversary tickers




Nobody could ever replace You.



Ada sepasang kekasih yang sedang hangat bercinta.

gf : kita main satu game nak tak?

bf : game apa?

gf : macam ni. esok awak tak payah contact saya. maksudnya tak payah text, call or apa apa yang berkaitan lah. saya pun buad macam tu dekat awak okay?    kita tengok siapa yang menang.

bf : okay !

esoknya si BF terpaksalah menahan rindu dekat si GF. mengenangkan yang ini satu permintaan, si BF cuba kuatkan hati.

keesokan harinya si BF call si GF. tapi tak dijawab. so, si BF pun mengambil keputusan untuk pergi ke rumah si GF. tapi di luar rumah, ramai orang. si BF mula terasa pelik kemudian dia terus masuk ke dalam rumah. alangkah terkejutnya dia melihat sekujur tubuh kaku di tengah rumah. dan tubuh itu adalah jasad si GF yang telah meninggal. ibu si GF pun memberi surat kepada si BF.

surat yang bertulis :

"sayang, semalam awak dapat hidup sehari tanpa saya. saya pasti esok dan seterusnya awak pasti dapat hidup bahagia tanpa saya. I LOVE YOU."